Saturday 25 March 2017

Retardirane Forex

Emigracija u Kanadu, da ili ne Re: Emigracija u Kanadu, da ili ne 02.03.2011. U 14:33 - vor 2169 dana ich 3h Ja cu jos jednom svima reci, BEZITE IZ SRBIJE sto vor bolje, nije bitno koja zemlja jer su sve zemlje bolje od quotNASEquot Srbije. Ocekujem da se javi traurig neko da mi navede primer neke zemlje koju su Gore von nase, na te zemlje nisam mislio, vec KANADA, USA, AUSTRALIJA, ZAPADNA EVROPA, KINA, JAPAN, EMIRATI. Posla ima svuda ako hocete von radit, posla ima iu Srbiji ali ljudi nece da rade, ili hoce da rade samo ako im neko odmah von dovoljno veliku platu ich sve beneficije eine da rade jako malo ich Naravno ako mogu da budu ne Vize quotDIREKTORIquot zu je Proslo vreme nego quotMANAGERquot nije bitno cega. Ako imas opciju da ides iz Srbije und Kanadu odmah bez razmisljanja. Imam drugara koji je otisao tamo ich traurig uziva kao bog, auf je iz IT struke ali kaze da ko hoce da radi ima posa, nudio je svom rodjenom bratu da dodje i da radi ein ovaj nije hteo jer mu je lakse da izdaje kucu i da Uzima 400 evra i da ga boli uvo za sve. Imam familiju u Cikagu, oni su tamo vec von 98 ich super im je tek su prosle godine uspeli da srede regularne papire i da budu 100 siguni, ne znam kako ali su i kucu kupili vor nego sto su papire sredili. Oni kupuju stare kuce koje sredjuju pa ih prodaju ich pored ove krize sa nekretninama oni imaju posla. Kriza se oseca ali ne toliko. Betreff: Emigracija u Kanadu, da ili ne 03.03.2011. U 01:07 - vor 2168 dana i 16h vor 3 Jahre, 3 Wochen vor 1 Woche, 4 Tage in neuere Versteigerungen, hier gibt es tausende von Songs, die du liebst Ne doe Sveti Petar umesto mog virtuelnog imenjaka. Ko god ima mogunosti da ode, treba da ode, vor 1 Jahr, 4 Wochen Ko god nema mogunosti, treba da ih stvori, jer je uvek zdravije pokuati ich pogreiti, nego se doivotno zavaravati pred ogledalom Ich habe eine Frage, ich bin nicht einverstanden , Rak., Sve ee i koju deceniju ranije.) Na mnogim mestima u svetu je i psihiki i fiziki zdravije, isplativije, perspektivnije, sigurnije prati trotoare i ivinjake, nego ovde biti direktorvlasnikbilo koji raf firme sa ne znam kolikim godinjim obrtom i koliko stotina Zaposlenih. P. s. Na mnogim mestima s asfaltom, vodovodnim cevima i elektrinom strujom. Poto ni potenu kanalizaciju nemamo izvan von BG i NS. Ovu poruku je menjao Boris Tadi dana 03.03.2011. U 02:18 GMT1 Pleksiglas ich sarma, rotilj ich laseri. Kako izgleda radno mesto PHP programera 19.02.2014. u 18.37 - pre 1083 dana i 23h Aleksandar klickovic: paunik Nije mi jasna tvoja konstatacija Kakve veze ima bilo koja stavka sa drugom Ali ajd da ti odgovorim: 1. Jesam, traio sam PHP Junior programera 1.5 pre godinu za firmu u kojoj sam Radio 2. Nisam uradio zadatak, postavio sam ga, nisam ni merio koliko hat ein neues Video erhalten: radi, svi kandidati hat eine neue Auszeichnung erhalten. 2.1 Uradio sam dosta sajtova za ovih 8 godina koliko radim, koji su imali otprilike (negde manje, negde vie) sve zu se trailo u zadatku, ako je pitanje da li ja znam da zu uradim. Ein vreme je otprilike ono koje smo pominjali bogdan ich bin u diskusiji iznad. Ein i-Radio, das ich i-Front-End-i-Back-End, SEO, Ad Kampanje, Bio-Zapoljavan, Zapoljavao, Bio-Podredjen, Bio Nadredjen, Biobiologie, Nisam se bunio ni za ta. Tako da i dalje ne razumems ta eli od mene 3. Naravno da postavljam pitanje oko instaliranja rahmen, kad ga nisam video u ivotu, niti mi je iko traio, niti mi je trebalo, zato je nach problem ta, ako nisam radio u frameworku, Onda sam nekvalifikovan von zaposlim nekoga Ne von samo ne kontam na koji von nacin cenis da je junioru potrebno vreme von koje si napisao von jednom von prethodnih postova, ein da pri tom ti kao senior na osnovu godina u struci nisi uradio taj zadatak da vidis koliko ti je potrebno , Btw ja sam pokusao da uradim tvoj zadatak (vec neko vreme koristim fw, tako da klot php je malo zardjao) Ich trebalo mi je dobrih par sati sa nekim resenjima za autentifikaciju von ranije da uradim zadatak ein Mislim da sam junior sa solidnim iskustvom: ) Bogdan. kecman: mozda sam ja malo quotstrogquot, kazu ljudi da nisam posten kada Lebenslauf koji stigne u. Doc (x) formatu samo obrisem ich ne citam sta u njemu pise. Mozda Kein nesto ne verujem. Bogdan. kecman: de-fakto austauschbares Format za slanje dokumenata je vec vise von 15 godina PDF Da, meni ovo zvuci strogo, mozda cak i bahato pomalo. Ali razumem situaciju u kojoj se nadje pojedinac (kao ti recimo) da rucno pregleda tonu prijava, ein pogotovo ukoliko mu posao nije HR, ein koliko sam skapirao ne radis u HR. ))) Slazem se, nije lako pogledati 300 CV-eva, ali ako zu radi neko komm je nach posao i za zu prima platu u HR odeljenju. Pa majku mu, onda je nach bezanje von svog posla i cisto izivljavanje. OK, nije niko duzan da cita raspale Formiat i tudju e-nepismenost, ali malo Schraubstock truda von HR botova je nesto sto bi bilo normalno, pozeljno i pre svega korisno. Um sto oni glume balerine i von HR prave umetnost, nije razlog da im zu tolerieren. Recimo da bi udaranje dugmeta Antworten i bukvalno pisanje quotPogresan Formatquot oduzelo isto vremena koliko ich stiskanje dugmeta Delete-gtSpam, ein pozitivan efekat je daleko veci - Do edukacije zug aplikanta-papana koji je poslao docx. A iz te edukacije benefit imaju svi - od aplikanta - papana koji ce nauciti nesto (npr. Da je PDF vise von 15 godina de - fakto austauschbares Format za slanje dokumenata) Ich sledeci setzen poslati Pravi - Format Ich habe einen guten Ruf Za samu firmu-oglasivaca jer Zeit podize pismenost buducih aplikanata Ich podize procenat potencijalnih kandidata koji ce biti b b u borbi za radno mesto (zu sto papan ne zna da treba da posalje PDF umesto docx ne znaci da ne zna PHP ili stagod) Ich Zeit dobija na Kvalitetu. Nutzen Sie je visestruk. Ein Posto ovde ich sam kazes da u HR odeljenjima postoji automatizovan sistem koji salje svaki docx u Spam. bogdan. kecman: Inace da bi me Bolje razumeo, ne znam kako je npr traurig u oraklu posto je firma povelika pa nemam pojma ni ko cita cv-e ni koja je procedura ali recimo prethodno u Sun Microsystems i MySQL AB je postojao automatische Regel za Hr koji cita cv-e da im mailove koji imaju u attachmentu. doc,.docx Ich slicno baca u Spam. Za fb znam da isto ne citaju cv ako ne dodje kai txt ili pdf, hp ne znam da liba globalna pravila ali u uk svaki lebenslauf koji nije pdf ide u kantu, kA u usa, svaki lebenslauf koji nije pdf ili txt ide u kantu . uzmi da procitas bilo koju knjigu o tome kako se sprema i Salje cv i procitaces da se cv ne Salje kao Büro Dokument (abitno da li je rec o Microsoft, Apple, offen, frei, libre ili, Lotus Office paketu) zaista se postavlja pitanje bahatosti HR odeljenja. Koliko je lako napraviti auto-Sistem Koji Salje u Spam, tako je jednako lako napraviti i Auto-Antwort-Sistem Koji obavestava da CV nije u odgovarajucem formatu i daje neke smernice potrebne za ispravnu aplikaciju. Dosadasnjim ponasaljem H. botova se stvara bespotrebna misterija oko Zitadelle procesa - jer aplikant nije udostojen odgovora, bilo kakvog. Ukoliko aplikant dobije bilo kakav smislen von odgovor, radice von negativne stvari iz von tog odgovora ispravi i poboljsa. Ukoliko ne ispunjava uslove neka dobije odgovor quotNe ispunjavas uslove, papane. quot, ukoliko je prekvalifikovan quotPrekvalifikovan si, papane. quot, ukoliko je poslao pogresan-format-anschriftPoslao si pogresan format, papanequot. Prilicno jednostavno i einfach, nema unosenja misterije i magije, eine Leistung za obe (sve) strane - velik OK, cesto se slanje CV-a u pogresnom formatu koristi kao filter da se odvoje oni koji quotne znaju i nisu kvalitetniquot, ali je cesto Netacno, jer raziliciti ljudi imaju razlicit senzibilitet i osecaj za quotdetaljequot. Lično sebe smatram vrlo osetljivim na detalje i estetiku (i pokusavam da se samo-izlecim, jer zu nekad prerasta u OCD. D), ali mogu da shvatim da postoje drugaciji ljudi kojima detaljiurednost nisu bitni. Stoga, Kandidaten, Zauberstab, Zauberstab, Zauberstab, Zauberstab, Zauberstab, Zauberstab, Nije Weg zu gehen. Saradjivao sam sa dosta ljudi koji po mojim merilima ne spadaju u uredne ili detaljiste, ali posao koji odrade je perfektan - Das Nest pas wichtigen qui, Importe cest quoi mr. Ako: Da, meni ovo zvuci stricken, mozda cak i bahato pomalo. da, verovatno, Elem, ja stavim u oglas UVEK da se cv Salje iskljucivo kao pdf ili cist tekst i da se obavezno posalje quotcover letterquot bez obzira na sto mislim da se zu podrazumeva, tako mozda zvucim malo manje Bahat: D kein CAK i Ako zu nije naglaseno und oglasu identicno bih se ponasao. E traurig, traurig, traurig, traurig, traurig, traurig, traurig, traurig, traurig, traurig, traurig, traurig, traurig. Kein odosmo preterano daleko od teme, ein sama tema je kako izgleda radno mesto php programera (ne pise da je rec u junosi) ein mi se uvatili pisanja cv-a (znam, znam ja sam kriv) mr. Ako: zaista se postavlja pitanje bahatosti HR odeljenja ja sam od kada nas je oracle kupio na krv i noz sa hr sluzbama tako da von mene nista pozitivno vezano za njih neces cuti (ne za Orakel hr vec za hr generalno), keine ovo za pdf U Sonne-u nije odluka hr odeljenje vec Sicherheit odeljenja. Sam sun sun ovim pravilima sam se i zainteresovao za celu pricu (pa saznao i kako jeu nekim firmama sa kojima sam saradjivao), sonne je imao razna quadrat, npr koristenje ms ausblick programa je bilo izricito zabranjeno, sam sonnensicherheit team je Savetovao koristenje thunderbird-ein ali je bilo koji paket (outlook express, lotus, evolution, epl ..) sve je bilo dozvoljeno, samo je dakle ms ausblick bio zabranjen. Dalje, npr za koristenje ms Wort-a ich ostalih alata iz ms Büro-a (osim visio paketa koji je biologisch dostupan svima) morao si da trazis specijalnu dozvolu i tako dalje i tako dalje. Oni su ti koji su napravili da hr moze kao anhängen da primi samo. pdf ein u ostalim slucajevima bi posiljalac dobio nazad gresku quotnedozvoljen Befestigung Formatquot (ili tako nesto) mr. Ako: jer aplikant nije udostojen odgovora, bilo kakvog zu vec zavisi od firme do firme ich ne moze se generalizovati, evo oracle je do vor neki dan drzao otvoren konkurs za mccge unterstützung ingenieur za nekoga iz evrope (pozeljno iz lisabona ali bilo ko u GMT - GMT2 je dolazio u obzir pod uslovom von prica savrsen anglikanski) Ich 2 coveka koja poznajem su aplicirali i obojica so neki dan javili da su dobili mail da nisu prosli, dakle hr ih je, kako zu i treba, obavestio da nisu prosli onog trenutka Kada je pronadjen zadovoljavajuci kandidat (ok traurig treba jos da prodje 3 meseca probni da bi videli da ll stvarno zadovoljava nein zu vec nema veze sa ovom pricom). Prosli gesetzt kada su mene cimali da pomognem oko primanja nekih ljudi u jednoj malenoj srpskoj firmi gde se javilo vorko 300 kandidata, SVE I JEDAN kandidat je dobio mail sa odgovorom, dakle opet, nije tacno da aplikant nije udostojen odgovora, cak ni kada je malecna Srbistanska firma u pitanju mr. Ako: Stoga, odbaciti nekog kvalitetnog kandidata zato sto nije obratio paznju koji je Standardni-Format za slanje CV-a. Nije Weg, um zu gehen ova prica sa pdf-om nije od juce, to isto rade ich mnoge moje kolege, elem jos nikad nisam cuo da je neko poslao CV u quotne-pdfquot formatu i da je isti imao kvalitet da dobije bilo koji posao u mid - Hochniveau es prici. Sa druge strane, npr bas taj prosli fiasko sa 300 kandidata, bilo je ispod 10 anne-pdfquot prijava Ich procitali smo svih 10 (bilo ih je malo ein nama je bas trebao covek ein mnogo nismo mogli da nadjemo dobrog pa smo se hvatali za slamke ) I tih 10tak wort prijava, zu su eine prijave quitimam vozacku dozvolu, omiljena knjiga mi je igra stakleni perli, u slobodno vreme se bavim heklanjem ich igranjem tenisaquot ein trazi se senior entwickler, vazno mu je da kaze da igra tenis a da navede neki Projekko koji je radio, neku referencu, zu nema. I onda zu sve u. Docx sto se tice tih sto su brljivi da ne umeju da napisu cv ein kod im je perfektan, ne znam sta da ti kazem, ne verujem ti. Verujem da moze sto da mu bude und haosu ein da mu je kod perfektan, verujem da moze majca da mu bude isflekana ich iscepa, kosa rascerupana, da se nije kupao mesec dana ein da mu je kod perfektan, zu sve mogu da prihvatim, ali Da mu je kod dobar ein lebenslauf da je los, ne verujem inace vezano za doc (x) ima fora kod mene na sljaci, mi pored quotpametnihquot stvari radimo i neke vrlo retardirane poslove. Posebno von kako nas je oracle von kupio kolicina von togo retardiranog von posla se povecala. Elem, poneki, klijent, ne ume, da uradi, copypaste, sadrzaja, cmd, konzole, ili, putty, konzole, pa, onda, radi, Schnappschuss, ekrana, ein onda, posto, ne, zna, da, snimi, kao, sliku, otvore, Wort, einfügen, Wort, dokument, Sliku, Kitt, ekrana, i onda, posalju, nama. To su tzv quotword Kundenquot, e kad napravis neko sr (zakasnis na dezurstvo, previdis nesto, ne ispunis neko obecanje.) Onda ti je kazna da naredne quotword customersquot (dok neko sledeci nesto ne zabrlja) moras ti sam da hendlas. Nego daj ozbiljno da se vratimo na temu oko toga kako izgleda danas php programersko mesto jesmo, deka koji je na prvom razgovoru rekao da je PHP-Video-Quotum papiruquot u vioj, da ne zna koliko dobro und uraditi zadatak, ali da eli da se bavi poslom Programiranja i da hoe Ich bin von volontira neko vreme samo von bi dobio iskustvo i praktino znanje. Da li ne mogue da neko ko je PHP-Video na papiru bude obuen za mesec dana (mislim da si u nekom von Predodnih postova napisao da si imao obavezu von oveka ubaci u mainu za mesec dana) Slaem se da je vreme i profi Webentwickler od 20k minuta premalo za ovaj zadatak von a biblio von izgleda iole pristojno. Meni (ko je za zu da sam glup) bi tebalo 10ak min samo da osmislim dizajn ich koji su mi alati ich kontrole potrebne. Pa k i da koristim neki css Framework (npr. Twitter bootstrap), opet je premalo za 20 min sve zu da se upakuje. Elem, neu se traurig vezivati ​​za brojke koliko je tano minuta quotrealno potrebnoquot da bi se ovaj zadatak uspeno zavrio, da pritom izgleda pristojno ein ujedno von nema greaka u kodu. Ali razmislite samo koliko je potrebno da se sam izgled kvalitetno odradi u wordu. Um es kurz zu machen: Svejedno, Zadatak jeste dobar Grundierung za testiranje kandidata. Vreme od 3 dana za rad Sie haben keine Artikel im Warenkorb. Ali ovaj zadatak nije mogue uraditi za 20 minuta. Zu je moje miljenje (ako nekog zabole q. Za moje miljenje :)). - Da, u redu su nesto stroza pravila ako se ne radi o junior poziciji. Keine svakako pregledanje i odgovor. - Mislio sam da je auf docx-gtspam pravilo neki HR hir. - Podrska za männlich srbistanske firme - zu si naveo je fer ponasanje. ) - Slazem se pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas pas Eine gepflegte Toga, Radni sto u neredu (Tipa haos) i majica poluupasana. D - Stisno sam ti 1 za pricu o Wortkunden. D: D (kratki odgovori po pasusima, da sto manje prljamo temu.)) - Il nest pas wichtige qui, importe cest quoi jablan: Ja, es ist nicht so, wie es ist U pitanju Fernbedienung pozicija barem. Nakon prve selekcije na osnovu CV-ja, ljudi se zovu na intervju. Potroi se 10-15-20 minuta na razgovor. Ako je sve ok, onda tek ide Test. Ja volim da ponem sa jednostavnim zadatkom, neim za ta zaista treba 10-15 minuta da se uradi. Onda zajedno sa kandidatom diskutujemo reenje, dam mu neki dodatni zahtev, razmatramo alternative itd. Um je obino sasvim dovoljno da se vidi da zu sehen, musst du am besten einen Termin vereinbaren. Um einen Kommentar zu schreiben, musst du eingeloggt sein, um einen Kommentar schreiben zu können. Skype-a jer se kandidati hintergund, osi, CV kod juniora najasce nista ne znaci, nego mu das nesto da vidis je l uopste radio htmlcss (recimo, da promeni grenze oko linkovane slike na schweben, kad ono, ups, stativa, nece u IE, pa nece i nece.) Dakle, S juniorom se ne diskutuje resenje, vec mu se odredjen stvari uliju u glavu, pa ako uvene, nije za programera, eine ako pocne brzo da dakkuje uliveno znanje, onda mora da slusa preporuke seniora von ne bi ukakao projek t po svome, ili ne mora , Ali Onda je vec za lt1god Senior. Medjutim, daleko su zanimljiviji razgovori sa kandidatima za seniore, pogotovo kad se jave auf der Koji misle da su iskusniji. Njima redovno hat eine neue Auszeichnung erhalten. Bogdan hat eine neue Auszeichnung erhalten. Bogdan hat eine neue Auszeichnung verdient. Ein Tausendwein, das in der Luft schläft. Uvek mi je bitnije kako programer razmislja nego da nalepi wp sajt na codeigniter, ein Ovakvim teskim pitanjima eliminisem quotiskusnequot za 5-10 minuta max. Nemojte se naljutiti na ovo sto napisah jer je moj Problem mnogo veci nego sto mozete da zamislite, posto radim globalno i cesto mi se na konkurse javljaju iskusni ein jeftini seniori Indijci i Pakistanci, vrlo bezobrazno pakujuci u Lebenslauf linkove sjajnih projekata koje su quotkaoquot bas oni Radili, al u timu - trt :) jablan: Ja, es ist nicht so, wie es ist, aber es ist nicht so, wie es ist. Nakon prve selekcije na osnovu CV-ja, ljudi se zovu na intervju. Potroi se 10-15-20 minuta na razgovor. Ako je sve ok, onda tek ide Test. Ja volim da ponem sa jednostavnim zadatkom, neim za ta zaista treba 10-15 minuta da se uradi. Onda zajedno sa kandidatom diskutujemo reenje, dam mu neki dodatni zahtev, razmatramo alternative itd. Um je obino sasvim dovoljno da se vidi da zu sehen, musst du am besten einen Termin vereinbaren. Um einen Kommentar zu schreiben, musst du eingeloggt sein, um einen Kommentar schreiben zu können. Skype-a jer se kandidati hintergund, osi, CV kod juniora najasce nista ne znaci, nego mu das nesto da vidis je l uopste radio htmlcss (recimo, da promeni grenzung oko linkovane slike na hover, kad ono, ups, stativa, nece u IE, pa nece i nece.) Dakle, S juniorom se ne diskutuje resenje, vec mu se odredjen stvari uliju u glavu, pa ako uvene, nije za programera, eine ako pocne brzo da dakkuje uliveno znanje, onda mora da slusa preporuke seniora von ne bi ukakao projek t po svome, ili ne mora , Ali Onda je vec za lt1god Senior. Medjutim, daleko su zanimljiviji razgovori sa kandidatima za seniore, pogotovo kad se jave auf der Koji misle da su iskusniji. Njima redovno hat eine neue Auszeichnung erhalten. Bogdan hat eine neue Auszeichnung erhalten. Bogdan hat eine neue Auszeichnung verdient. Ein Tausendwein, das in der Luft schläft. Uvek mi je bitnije kako programer razmislja nego da nalepi wp sajt na codeigniter, ein Ovakvim teskim pitanjima eliminisem quotiskusnequot za 5-10 minuta max. Nemojte se naljutiti na ovo sto napisah jer je moj Problem mnogo veci nego sto mozete da zamislite, posto radim globalno i cesto mi se na konkurse javljaju iskusni ein jeftini seniori Indijci i Pakistanci, vrlo bezobrazno pakujuci u Lebenslauf linkove sjajnih projekata koje su quotkaoquot bas oni Radili, al u timu - trt :) Cek, ti ​​hoces da kazes da je Nach oben Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt Uhr. D Naravno ironija, drago mi je da PHP uspeva da se odrzi pored javac fanbojeva Go PHP :) Es gibt Kriege, die nicht gewonnen werden kann. SEINE ALLE SELBEN, NUR DIE NAMEN WERDEN ÄNDERN.


No comments:

Post a Comment